www.syrpol.com

Har inte skrivit på länge. Ber om ursäkt (leker att jag är saknad i bloggvärlden).

Så vad händer i mitt liv? - Allt och inget.

Jag och en "pölare", som vi kan kalla för "Nemrud-röömäänce" för en allvarlig konversation på msn-världen där användningen av smiles gubbarna är ett måste för att kunna förmedla sina... uhm "känslor".
Hursomhelst, vi pratar om polacker och syrianer och vi båda har kommit "fram" till att polacker och syrianer borde bli ett. Synd att inte hans underbara kusin har fattat det ännu. Skämt åsido, jag har kommit på en affärsidé.
Det finns en massa dejtingsajter runtom i världen, inte sant?
Här kommer den fabulösa idén: "Nemrud-röömäänce" ska börja "pitcha" för syrianska killar om de polska flickorna medans jag attraherar så många polacker som möjligt = en syriansk,polsk dejtingsajt (www.syrpol.com)
Med andra ord så kommer polacker och syrianer "bli ett" när de gifter sig och skaffar barn...

Vem bryr sig om att de kommer att tjafsa sönder sig i vilken kyrka de ska gifta sig i? Vilken musik de kommer att lyssna på, Niemen eller Pascal? Om de kommer att dansa polka eller dabhke? Om de kommer att äta kuttle eller kopytka? Om dottern kommer att bli bevakad av halva släkten eller HELA släkten?

Who cares.... Tack "Nem-RUD röömäänce" för min affärsidé. Vi kan dela 50/50. HAHAH

Kommentarer
Postat av: shirin

HAHAHA du e så skön

2009-12-29 @ 23:59:07
URL: http://shoshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0