He's the king of my heart... The only king of my heart.

He's the king of my heart... The only king of my heart.
Bästaste söndagen på länge. Kände mig levande och hel igen.
Jag börjar starkt fundera på att han är en manlig version av en häxa, en "hewitch" (klaga inte på mina ord, de äger allt och alla), han får mig att sväva på moln och glömma bort allt och heter offret Patrycja så är detta nästintill omöjligt. Därför måste han använda sig av någon slags magi... För att jag är förtrollad på alla sätt och vis. Blicken, leendet, beröringen, you name it! 


                                                              


Kommentarer
Postat av: Inaam

Vem kan det vara? :P

2009-12-26 @ 19:31:19
URL: http://www.onaaaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0