1:a november you guys, 1:a november!

Lyder P:s råd och uppdaterar!

Gissa vem som fyller år idag?
- En ledtråd?
¤ Hon är ett skrattoffer,
¤ Hon älskar spanska dokusåpor (ju mer hatkärlek desto bättre såpa)
¤ Hon har inga syskon men kallar sina vänner för bröder, systrar (bajs, nörd, mes, tönt och allt annat tänkbart, minus de snuskigt äckliga orden, never!),
¤ Hon gillar aggressiva killar med mycket fett på magen och mycket hår...
¤ Hon gråter nästan på varenda youtube-klipp.
¤ Hon kan ta med sig andras hemligheter till graven, när det kommer till henne själv är hon som en öppen bok dock.
¤ Hon är totally, and by that I mean TOTALLY in love with Italy!

Okej, palla vara egotrippad.. Det är JAG som fyller år, det är MIN dag idag....
Berättar om den helgalna kvällen på söndag morgon om jag är i ett hälsosamt tillstånd d.v.s.
Natti natt...

Dan Balan- Crazy loop


(From her to me, from me to you)

Kommentarer
Postat av: Från ett P till ett annat P

COngratz Patrycja! Nu är du en fullvuxen blomma på 19 år! :) Föresten, har lite svårt o tro att du kmr vara i ett icke medvetet tillstånd på söndag, du kmr ju firas på McDonalds, kanske en hel del cola gör dig flummig! =)

2008-11-01 @ 09:43:29
URL: http://jadidi.blogg.se/
Postat av: Inaam

vacker du är stumpan min på bilden och in real life too (K)

2008-11-10 @ 21:15:23
URL: http://www.onaaaaa.blogspot.se
Postat av: R..

Denna bild är vår bild pat! bara vååår!!

2009-01-05 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0