Torsdag.

Tar den korta och enkla vägen idag för jag är så himla trött..
Och nu när jag vet att Rooasita mamacita läser min blogg måste jag blogga varje dag eftersom jag sagt att man verkligen fastnar och vill skriva hela tiden (nästan sant).

M: patte kommer inte till skolan, har fetaste huvudvärken..
P: jooo, kom..
M: haha, ska jag? -Ok.

Efter skolan åkte jag, mamma och pappa till Tuna Park..
Gick runt lite där, sen åkte de och jag var kvar hos Maysan på Candy store (jaag vet, I'll take you to the candyshoop.. jag har hört det miljontals gånger nu, börjar bli uttjatat).
Hursomhelst, kvinnan och jag drog till donken efter jobbet (för sista gången, iaf för mig haha)
Efter att ha varit på stan igår och kollat in tjejer med jeans fick jag för första gången ont i magen över min vikt. Kom hem och drog på mig jeansen och fick beundransvärt plats i dem. Har i alla fall bestämt mig för att trappa ner på det "goda och onyttiga".... Ingen banting, bara hålla mig till de mer nyttiga sakerna jaaaoo (ops mitt rätta jag kom ut nu haha).

Anyways, fredag imorgon och jag är glad... (dock mindre glad för pluggandet som väntar bakom hörnet).
Dobranoc kochani! (=Godnatt älsklingar)

image43

Kommentarer
Postat av: Maya

hahaha. din nörd

2008-03-14 @ 16:52:06
URL: http://maaaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0