Psykad

DU, psykar mig!
Fatta! - Jag har slutat att gå dit där man kan träffa Dig...(enbart ett ställe) Jag har inte alls tänkt på Dig under denna tid.. Men imåndags då jag var tvungen att gå dit och jag inte tänkte på att Du jobbade får jag syn på Dig igen! 
ååååh, och nu kan jag inte sluta tänka på Dig igen. Slutaaa stirra! Vad vill Du? okej, en blick hit och en blick dit.. Men sluta glo! Det gör allting svårare... Gillar du att psyka? Hmm, Du vet nog inte ens att Du gör det.. Men snälla, sluta!  urgh... palla va' Du...Och palla va' jag att bry mig om Dig. 

Kommentarer
Postat av: rooa

hahahhahahahahahahhhahhahahahahahahahahhah asså pat du e den mest störda men underbara person jag har känt.. älskar dej ändå (: puss

2008-03-12 @ 19:37:21
URL: http://nanosh.blogg.se
Postat av: P

haha.. Jag älskar dig också gumman, mucho amor pa' ti :)

2008-03-12 @ 22:58:48
Postat av: M

döda döda döda

2008-03-13 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0