På torsdag är det action, men på fredag är det bäst ?

Var hos tandhygienisten idag, på hemvägen ringde jag Edvar som sa att han skulle ringa upp mig senare eftersom han var hos tandläkaren. Heeelt psycho!?! Chansen var ju typ en på miljonen att han också skulle gå dit, eller?

Det blir fredagsmys ikväll med Rooa. Vi ska titta på "27 Dresses" med Katherine Heigl som verkar vara as bra.
Anyways, när jag kommer hem ska jag fatta livsavgörande beslut, har nämligen fått min pin kod så ska skicka miljontals ansökan... Håll tummarna!



image55

 

Kommentarer
Postat av: Y

Haha,,,det som hände på tåget. Pinsamt värre, tell me about it!

2008-03-29 @ 12:50:31
URL: http://yasemin.blogg.se
Postat av: Patti

hahha, jaaa.. Alltså inga kommentarer! Tur att inte jag var där, hade varit tvungen att byta byxor :P

2008-03-29 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0