Nima, har du läst min blogg ännu?

Händelselös dag trots min goda gärning på morgonen.

- Palla med att vara nyttig, gjorde hallonpaj idag..
(fast måste medge att jag åt tre röda paprikor, två äpplen och en banan under kvällens gång) Orka, göra min blogg till en "bantningsdagbok". Anyways, har lyssnat på typ samma låt hela kvällen och tittat på "rebelde klipp" på allas kära youtube.com ... Fattar inte hur man kan vara så manlig... Varför kan ingen sådan knacka på min dörr för?
Jag vill ha passion och glöd. När våra blickar möts ska de kunna starta en eld runtomkring (livlig fantasi jag har)

RBD- Este corazón

como poder recuperar tu amor
cómo sacar la tristeza de mi corazón
mi mundo solo gira por ti...
cómo sanar este profundo dolor
siento correr por mis venas, tu respiración

estoy tan conectada a ti...
que hasta en mis sueños te veo
sin ti yo me muero...

y este corazón que te robaste
cuando te marchaste
tu te marchaste con mis besos
con mis besos y mis sueños

y este corazón esta latiendo
cada vez más lento
y estoy sintiendo en mis adentros
como el fuego no se apagó...
no se apagó...

cómo calmar esta profunda obsesión
cómo le explico a mi alma que se terminó
me estoy volviendo loco por ti...
hasta en mis sueños te veo, sin ti yo me muero...

RBD- Roberta y Diego.
Patti saknar sin NimpiVän... (vet att du kommer att läsa det här sooner or later)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: nimpi

herregyd...usch blogg.se ..... herregyd.... saknar dig med honey.

2008-03-15 @ 09:48:08
Postat av: nima

Tjenare bloggare och annat folk.

det är så här att jag förstår inte det roliga att blogga, woow. pattis är den enda som jag läser, ibland ser jag när min flickvän skriver men ändå. jag ska pröva blogga nu och ni får läsa det och säga "okej, nice liv" men ändå.

Hej kära blogg?

Igår var jag på annes 50års fest, söp mig full och lärde mig att dansa om en riktig svensson och det var sjukt kul in a twisted way, innan det så bytte jag vinterdäck och lekte söt tills jag skulle fylla på däck och jag fatta inte det där med trycket så jag stod och klia mig i huvudet ett tag sen läste jag lite i instruktionsboken och fatta det där med "bar". bla bla bla. snacka lite med micke och vi börja snacka om hur det blir i sommar om jag ska jobba i magaluf eller inte. klart det är något jag vill göra men ändå man tar ju en stor risk, det är förmycket kärlek här i eskilstuna så man kommer sakna stället. frågor i huvudet är typ "hmm hur blir det kommer bruden lämna mig? blir det inge borsökna med mira? kommer patti bli smal?" imorgon ska vi snacka om det mer över en pizza och sen dra o träna, för om jag ska börja jobba där är det redan i maj. snabba puckar sörru! ja vad ska man mer skriva... ooh jag vet! jag hatar sveriges horiga läkare. eftersom "min" läkare är "sjuk" så ska jag vänta tills den 26e mars för att de ska skriva på en lapp och boka tid hos ortopeden, jävla skämt. det är så kul hur som säger "ja du nima serdåra DIN läkare Erik Johansson är sjuk, så du får vänta och bli inbokad hos någon annan och detta kan göra att det tar LITE längre tid." jaajaa fittfeja vem fan är Erik? och vare gång jag har dragit till vårdcentralen har jag fått olika "doktorer". USCH!!
aja jag pallar inte mer ska gå och duscha med kläderna på och gråta i fosterställning!

2008-03-16 @ 15:19:10
Postat av: P

hahahaha... Asså du e såå skön Nima på ett "särigt sätt"...
"kommer patti bli smal?" hahaha.. taskig!

2008-03-16 @ 16:52:08
Postat av: lalo

nima borde tamej fan börja blogga han också!

2008-03-16 @ 18:20:20
URL: http://lyllan.blogg.se
Postat av: p

haha.. jag vet.. snacka om att alla skulle dö av garv typ :P

2008-03-16 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0