Kan någon rädda mig?

Kan någon rädda mig och vara kvar i skolan till halv fem istället för mig?
- Nej, tänkte väl det.
Vill bara hem och sova efter den här dagen.. Har haft historia inlämning, två redovisningar (engelska och svenska) och en uppsatsskrivning kvar att göra.. På toppen av isberget har jag utvecklingsamtal 14.40, och vi vet ju alla hur detta kommer att gå.
Oh, var jag tvungen att prata med Edvar så länge på msn igår? Kunde inte somna efter vårt snack, så min sömn varade i endast en och en halvtimma..

Måste börja på psykologin som ska vara klar på torsdag. Oh, asså kan någon rädda mig bara och kidnappa mig till en öde ö där jag kan njuta resten av livet och slippa den här j*vla dagen.

Kommentarer
Postat av: lallo

dagen är avklarad gumman

2008-03-18 @ 17:38:16
URL: http://lyllan.blogg.se
Postat av: P

Jaaa, finally! Men måste fortsätta plugga.. Har psykologi arseln kvar!

2008-03-18 @ 17:48:06
Postat av: nima

NANANANANAAANAA!!!

2008-03-19 @ 23:55:04
Postat av: P

Hoppas du blev fet av godisarna, din fuling! :(

2008-03-21 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0