W E D N E S D A Y

Work, work, and work again...
Är inne på min tredje och förhoppningsvis sista vecka på jobbet, inte för att jag har något emot att jobba.. Men många av sommarens planer har gått i stup p.g.a. det.. Well, well.. Do not complain when tha cash is pouring in.
Trots att jobbet i sig är enradigt har jag haft riktigt kul tillsammans med mammas jobbarkompisar, speciellt med chefen. En riktig trevlig prick som alltid avslutar lunchen med vattenkrig haha.
Har lärt känna en massa nya människor och den som kommit mig närmast är chefens barnbarn på dryga elva månader. Har aldrig träffat något sööötare! Cajsa heter hon! En sån underbar unge. Man vill bara pussa sönder henne rent ut sagt! Och det är NÄSTAN så att man själv vill skaffa barn när man ser en sån otrolig och glad unge.

Dagen avslutades med ett Nybron besök tillsammans med Y, I och V. Tyskland- Turkiet spelade ju idag, och jag tackar Tyskland som visade sig vara kvällens segrare. Sorry Yaz....
Sedan ett kort möte med Shirre där skitsnack utbyttes (som vanligt).

Ska börja med en ny sak, eftersom vissa människor påstår att jag är en s.k. smsnörd.
23:22 ; Härmed inviger jag "Dagens sms"

Dagens sms: "En kille + en buske = en gravid Patrycja"
- "En sko + 46a = en död Patrycja"

Ha en trevlig fortsatt kväll, godnatt.

                                      


Kommentarer
Postat av: Y

Din unge,med STOR sannolikhet, lär nog bl världens mest gladaste/hypra/skrattatack unge...Eller?=P

2008-06-26 @ 11:50:37
URL: http://yasemin.blogg.se/
Postat av: svar

Bör man ta åt sig på ett negativt sätt? :P

2008-06-26 @ 23:58:45
Postat av: Y

NEJ! När jag passar dina barn, lätt att ja ska, så kommer dem sitta där me deras burgers och skratta samtidigt som dem super...loovely haha

2008-06-27 @ 23:04:17
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0