Vivaaa España

Blev ett torsdags besök på Nybron med Sofola..
Innan besöket var vi hemma hos mig där jag bjöd på mina välkända pannkakor haha..
Anyways, vi hade mys as usual... Och vill gratta alla spanjorer till segern! Där satt den! Äntligen är Ryssland finished! Bye bye!
- Spanien.. Kom att tänka på en viss spansk utbytesstudent som jag träffade i Linköping.. Hoppas du firar rejält hemma i Barcelona!
- Blev kär i Cesc Fabregas... Finns ingen manligare man!

"Om dina vackra ögon vore en produkt hade de varit slutsålda för länge sen!"

Dagens sms: "Så, har bokat nu. Onsdag kl.19.00. Bord för 13 pers."

Godnatt gott folk och fortsätt fira vinsten España!


Kommentarer
Postat av: Y

Tack tack taaack(K)

2008-06-27 @ 10:03:51
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0