Fortfarande..

Jobb, stan, mat, godisland, S favorit ställe tillsammans med Y och N

- Varför? Okej, Eskilstuna är överdrivet litet... Men hade inte sett Dig på ett bra tag nu och everything was fine.. Och nu är Du i mina tankar igen, hatar att se Dig... Håll Dig på Din sida av stan och jag på min, okej? Okej!
(Om det bara vore så enkelt)

Dagens sms: "BUH! BLEV DU RÄDD?!?"

Förresten om 21 dagar smäller det.. Det enda som står på spel är... framtiden! Piece of cake!
Och till Er alla som bombat mig med frågor om jag fortfarande gillar... Ne det gör jag inte, jag älskar Alex Ubagos musik fortfarande, har bara inte haft tid att skriva om honom.
Rebelde är fortfarande på tapeten också.

- Det här kommer att bli en lugn och skön helg. Ska sova så mycket det går och läsa klart "Alla var där" (Författaren till "Djävulen bär Prada") samtidigt som jag ska frossa till max. Tackade nej till grillningen i Kungsör this time ville passa på att "samla mina tankar och finna mitt inre" (med andra ord; det ovanstående).
Buenas noches.

      

Kommentarer
Postat av: Y

Aww! Jag är nog din trogna kommentarare..Så säger dig Pat att...U looked great 2day! Så se det ljusa i det. Han såg dig, du såg honom och ni såg varandra..:P

2008-06-28 @ 00:12:47
URL: http://yasemin.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: Tack gumman, du betyder mycket. Kom ihåg de fast jag aldrig har tid at träffas. Men absolut så måste vi träffas oftare och ta våra promenader, festa eller vad som hällst de kan inte bli fel =)

2008-06-29 @ 10:24:29
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0