Studenten närmar sig med skrämmande steg?

Det enda som pratas om i skolan, i hemmet och med vänner är om den storslagna dagen.
Snart smäller det! Endast 5 dagar kvar...
Längtar jätte jätte jätte mycket dit och börjar känna hur det pirrar i magen.
Den här veckan kommer att vara fullspäckad för min del. En massa som måste fixas och donas.
Har studentfotografering på onsdag (tack Kungsör) sen middag med klassen och en eventuell utgång. På torsdagen bär det av till good old Västerås där jag ska fira min Kito. Hurra hurra för dig!

Vad har hänt sen Italien?
- Har firat Fia på hennes födelsedag tillsammans med hennes kompisar (årbytidenbrydaaerna). Resultatet av denna kväll blev; en massa cpbilder och en hel del skratt tillsammans med trevligt sällskap. 
- Har firat Irina på hennes födelsedag, Danne från Floorfiller kom och lärde oss att dansa salsa, sen bar det av till Nybron där vi hade en massa roligt.
- Har äntligen gjort klart mina arbeten i skolan och betygen är finally satta (inte mycket att vara stolt över).

image91  image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0