Oh boy..

That was really a looong time ago!
Studenten visade sig vara precis som den skulle... Kan helt klart påstå att det var den BÄSTA dagen i hela mitt liv.
Det bästa var att springa ut och sedan shaka loss på flaket med klassen. Att springa ut var som att springa ut i en surrealistisk värld som fick mig att se ut som en hyperventilerande bulldog! Har nog aldrig skrikit sååå mycket i hela mitt liv samtidigt som jag bokstavligen "grät sönder mig" när jag fick syn på mina egna. Älskar Er alla som kom och fanns där på grund av mig.. Massa, massa, massa kärlek!




Så vad har hänt de senaste två veckorna?
- Har i stort sett jobbat ihjäl mig och faktiskt njutit av det.
- Har varit en riktig fotbollsnörd och hejat flitigt på olika lag då EM är en av höjdpunkterna i mitt liv just nu.
- Har varit hemma hos Stoffe, där jag hjälpte honom att vattna blommorna tillsammans med några andra. Besökets slutresultat visade sig vara i taxin på hemvägen med en hel del telefonsamtal.
- Spenderat några kvällar på Nybron tillsammans med S,Y,R,Y,V, A,N och I (härmar Yasse btw)
- Firat midsommar i Kungsör och haft grymt kul tillsammans med de vanliga och den nye kaptenen Filieri. Välkommen ombord säger jag bara! Midsommaren firades även i Vilsta med ett par underbara ungdomar (wannabe adults).
- Har gått en hel del promenader med Shirre och besökt donken med Nimpi ett par antal gånger.

   

See you later aligator!
 

Kommentarer
Postat av: Y

FINNALY! HAHA,stora bokstäver,no namedrops then ur ready 2 go! SATC var heelt underbar! DU MISSADE!

2008-06-23 @ 00:38:28
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0