Måndag- 4 dagar kvar.

Sitter och nördar framför datorn. Har kollat in mig själv i spegeln ett antal gånger och garvat sönder mig (ser ut som en kräfta). Men som jag brukar säga hellre en kräfta än en blekfis!
- Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan börja äta av maten jag gjort (stolt). Shirre och jag ska träffas vid åtta och chilla med en massa frukt och annat gott.
- Mamma ringde mig tidigare under dagen och sa att jag fått jobb hos henne. Börjar på måndag och ska jobba i två veckor framöver, känns riktigt kul!
- Har fortfarande ångest över utbudet av lägenheter i Jönköping.




Kommentarer
Postat av: Y

Haha, är själv en liten kräfta men de passar nog bra då jag är en kräfta! :p sjuk humor men iaf, du tar studenten kvinna! Its BIG!!

Puss

2008-06-03 @ 10:02:48
URL: http://yasemin.blogg.se/
Postat av: Patti

hahahaha, skadad du är!

Jaaa längtar vaffaaan.. Du kommer väl? :)

2008-06-03 @ 23:28:24
Postat av: Y

Aa, lätt! Ska ta på mig min mössa och en vit klänning, then im done!Haha, nejdå..ska inte sno ur spotlight:P

2008-06-05 @ 08:54:14
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0