Det var en gång en söndag

Har inte gjort så mycket idag men har ändå varit stressad... Vaknade med huvudvärk (sov alltför länge) och kollade på TV i stort sett hela dagen. Jag och mamma tog en promenad till sveaplan för att sola.
Väl efter solningen ringer Shirre mig och frågar om jag har lust att sätta mig ute någonstans och ägna tiden åt att snacka lite skit om allt och alla. Varför inte?
- När jag kom hem insåg jag att mobilen hade dött men det roligaste i det hela är att jag inte kan hitta min laddare så mitt humör är inte precis på topp just nu. Hursomhelst, satt och tittade på olika lägenheter med pappa nyss (ska ju kanske flytta till JK snart) och till min förvåning är utbudet inte så stort. Varför kan ingenting bli my way någonsin?
Och vad är det för störda människor som lägger upp bilder på enbart området? Det e klart att man vill se hur själva LÄGENHETEN ser ut era idioter!
Aja ska gå och sova nu för att sova bort min feta irritation.
Peace and love for good people and hoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0