.

Lördagen spenderades först i Kungsör med grillning (ångrade mig i sista minuten) och en massa annat. Tackade artigt för maten jag fick och la mig i soffan där jag "förvånansvärt" somnade.

- Under kvällen ringde Stoffe mig och frågade om vi kunde hitta på något. Det blev filmkväll hemma hos Joel som visade sig vara riktigt mysigt. Eftersom jag hade min Ferrari följde jag Stoffe en bit. När jag väl cyklade hem genom stan och var vid Munktellarenan fick jag syn på ett antal polismän och brandmän som forsökte stoppa en stor eldsvåda. Vad fan händer i Eskilstuna nuförtiden?
Dagen efter hade det visat sig att det var en bil som sattes i brand ?!?

- På söndag bar det av till stan där jag shoppade lite och köpte present åt far som hade namnsdag. Väl inne på "body shop"  tog någon tag i min arm. Till min stora förvåning var det ingen mindre än Stoffe med Joel bakom sig. Anyways, det slutade med att vi käkade på mc tillsammans med Gaby som hade rast.
- På kvällen drog jag med Y, Y, R, I, A och N till "Time out" för att se på finalen (Spanien- Tyskland). Inam drog ett skämt om att hoppa i fontänen ifall Spanien vann, dumma jag blev helt hyper och sa: ja, varför inte? Hursomhelst, Inam bangade till max, medans jag hoppade i lika snabbt som jag hoppade ut (men jag hoppade i till skillnad från henne)
Grattis Spanien till vinsten btw.

- Idag fyller Yasse år.. Ett stort grattis till dig. Imorgon ska du firas rejält, ska ha höga klackar enbart för din skull ;)

Dagens sms: "Ciao bella! Come stai? Bacio."

Kommentarer
Postat av: Y

Tack gumman! Några rader juust 4 me:D DANKE DANKE

2008-07-01 @ 20:18:07
URL: http://yasemin.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar: tack själv de var nice och trevligt =)

2008-07-06 @ 17:53:08
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0