A walk to remember...

Tittade på "A walk to remember" idag, riktig chickflick, but I loved it.. Det är kanske femte eller sjätte gången jag ser den och gråter alltid lika mycket. I'm a big cry baby... Anyways, fastnade för ett citat som really blew me away!

"Min tro är som vinden, jag ser den inte men jag känner den"




Dagens sms:
"Va? Vilka horungar!"

Ska fortsätta kvällen/natten med att titta på en massvis med filmer. Det blir bl.a. "Feast of love", "American gangster", "Good luck Chuck" och "Stomp the yard".
Peace and love!

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: varför ska du vara de för?

A walk to remember en så jäkla fin film, börja fan också gråta när jag såg den!

2008-07-07 @ 00:56:46
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0