Min vän O...

Sitter och smsar för tillfället med en vän som vi kan kalla för O (första bokstaven på hennes namn), hon kallas även för Tjatte... (fett synd om vårt trio).
Lärde känna denna varelse för ungefär ett halvår sen och hon är redan en av mina närmaste. Kanske för att hon påminner mig om två människor. Hon är en blandning av mig och en annan syrian. O är en människa som gillar att ge mördande blickar då och då, fastän hon icke alltid menar de.
De som ännu inte blivit vana vid dessa blickar har jag full förståelse för ifall de kissar på sig om nätterna p.g.a. alla dessa mardrömmar de får...
Förutom att ge mördande blickar och garva som en jaaa, vad kan man säga, olycklig hund? (döda mig inte O, you know I love you) så gillar denna underbara varelse att sjunga och ha sig... Hon har börjat följa M:s exempel och börjat plugga på toaletten inför alla våra tentor (kanske därför de går så bra för oss må tro?) Anyways, hon värdesätter saker och ting som är viktigt, med andra ord... Familj, vänner, skola osv.
Allt hon gör kommer från hjärtat... Hon kan t.o.m. hjälpa och ställa upp för en student som skriver sin C-uppsats och behöver frivilliga studenter som är villiga att sitta i en sal under 5 timmar för att titta på två filmer. Detta har diskuterats ganska livligt senaste veckan... Det kom från hjärtat, inte sant?
O:et gillar att sitta sjukt länge framför datorn speciellt om nätterna då hon har sömnproblem... Måste vara M:s snarkande? Hon gillar mina stekta champinjoner med lök men dissar mina äppelpannkakor...
Det äckliga med den här människan är att hon ibland kan tänka precis som mig och vi kan antingen avsluta varandras meningar eller avbryta en tystnad med att börja säga samma sak.

Så, det här var lite om min vän O...
BTW, "DU LUKTAR BAJS!"


                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0