I Wanna Rock Wit U (Ashanti).. Men jag kan det inte längre.

Tittade på Jay Leno nyss. Ashanti var med och måste säga att jag blev riktigt besviken på hennes framträdande.
Dålig låt för det första, ingen "umpf" känsla. Väntade fortfarande på att låten skulle komma igång när den i själva verket höll på att ta slut.  Ingen bra koreografi för det andra. Hon försökte göra en "Beyoncé" med rumpan men misslyckades totalt eftersom hon gjorde det för svagt när man i själva måste ta i för att få in den rätta attityden. Är ingen dansare och skulle säkerligen inte klara det själv, men varför ha med något sådant i sin koreografi då? Gör det inte så avancerat, det ser bara slarvigt ut om man gör det halvdant. För det tredje; what's up with that hairstyle? Det var på tok för mycket, hennes ansikte blev avlångt och jag tyckte att hon hade stora liknelser med pelikaner.

Vad har hänt med henne? - Hon har aldrig varit min favorit eftersom J.Lo alltid stod först på min lista under den tiden. Men hon var en av de få som jag alltid höjde volymen extra mycket för när hennes musikvideo var med på MTV.
Jag vill att hon ska vara som förr, att hon ska göra samma låtar som förr. "Foolish", "What's love", "Always on time", "Only u" och min favorit "Rock wit u" väntar på sin uppföljare. Skippa de dåliga låtarna, den dåliga koreografin och den fula frisyren och gör en bra låt till!



Gårdagens sms: "Det är min Patty, innerarmen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0