I need some sunshine now!

Man blir så glad av det här vädret.. Jag bara älskar att ha fuktigt hår bara jag öppnar ytterdörren.
Jag bara älskar att ha paraply med mig vart jag än går.. Jag bara älskar att jag inte har lust att göra någonting bara för att det regnar!
- Med andra ord, jag börjar bli frusterad på det här vädret. Sveriges "underbara" väder. I NEED SOME SUNSHINE NOW!

Ser dock fram emot helgen och vad den kommer att bringa.. S.A fyller 21 och hon ska firas i hennes nya "hemstad", Sthlm.
Känner mig extremt peppad och det är just nu mitt ljus i slutet av tunneln.

Ska träffa Sofola snart eftersom hon ska resa utomlands och vi måste hinna med lite BS innan hon lämnar Sweden för 2 veckor i det soliga Grekland eller närmare bestämt Kreta.

Konstigt nog har jag bjudit över S.P för en filmkväll imorgon, vi får se hur denna sportfåne mår och vad han gör nuförtiden.

Dagens sms: "Fucking love u, en parken zoo jacka and that's all."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0