.


Idag ska jag sitta hemma och mysa framför TV:n, har inte så mycket ork för någonting annat... Inte för att det finns så mycket annat att göra.
Ska med mamma snart till Hemköp för att ta lite frisk luft (= köpa någonting gott till ikväll).
Måste pallra mig till stan imorgon, något som jag verkligen inte ser fram emot. Ska tjata lite på R så att hon följer med som support.

För övrigt så har jag inga speciella planer framtills lördagen då jag spenderar resten av helgen i Linköping a.k.a. Linkeboda.

Y, måste erkänna att jag gillar låten mer och mer... "...Wish I could shut my playboy mouth..."
LADY GAGA- JUST DANCE



Kommentarer
Postat av: Y

ÄLSKAR den låten! puss sötungen!

2008-08-12 @ 13:36:29
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0