I Stockholm.

Är i Sthlm... Gårdagen var underbar! Det började med förfest i den söta men extremt trånga lägenheten. Alla var på glatt humör och det festades rejält. De tre musketörerna dissade mig och Rooa för Café Opera så jag och min magnifika barndomsvän begav oss till Laroy där vi kicked some as at the dancefloor. BTW såna "bönder" som vi är så råka vi ställa oss i fel kö på Sture. Vi "försökte" gå in på Spybar.. Men som Shan the man sagt tidigare: Fuck Spybar! Anyways, det utbyttes såklart nummer under kvällen och det dansades "salsa a la Patrycja style".... Arriba ay ay ay med andra ord!
Kan kort och gott säga att Laroy inte sett det sista av mig.. I'll be back trots glaset i foten.

Torsdagens sms: "Hej! Hur mår du? Har du glömt mig?"
Fredagens sms: "Hehe lugna dig baby... Vi syns imorgon"
Dagens sms: "Hello Dancingqueen, ville bara säga att dina dansrörelser har fastnat i mitt huvud. Diggar dig och din utstrålning. Men sist och inte minst dina vackra ögon haha. Förresten hur gick det med foten? Ha det så bra flickan som finns i mina tankar efter gårdagens kväll."

BTW... Tycker lite synd om mig själv idag då jag har feber, men som tur har man vänner som bryr sig om en och daltar med en som mammor brukar göra. Thanks..
- Ska titta på lite filmer nu, buenas noches Estocolmo y buenas noches Eskilstuna.


Kommentarer
Postat av: P.

Fett tråkig du är, ber mig vänta på ditt inlägg i ett X-antal timmar för vadå?, Salsa rythm? :P

2008-08-09 @ 23:44:09
URL: http://jadidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0