Kort inlägg.

Vad har hänt den senaste tiden?
- Har knappt varit hemma, har helt enkelt varit ute och röjt med och utan människor.
Svävar inte längre i det okända, utan nu är alla korten på bordet (hoppas jag). Men men vi får se vad som händer mellan oss. Maybe it's worth the risk?

Om 2 dagar är det "registreringsdags" och jag känner hur det börjar pirra i magen. Well, well.. Skola som skola, eller?

Idag ska jag och Sofia leka. Jag ska vara frisör och hon kund. Vi får se vad det blir för resultat haha.


Kommentarer
Postat av: P

Lycka till med båda sakerna Miss Patty ;)

2008-08-25 @ 21:07:34
URL: http://jadidi.blogg.se/
Postat av: Y

Jag var på registrering igår. Kom försent. Skämde ut mig. Fattade ingenting, alla hade något och fråga, själv försökte jag klura ut vad läraren sa för 50 minuter sen.

Men det gick bra.

GOOD luck my friend...

2008-08-26 @ 08:49:02
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0