Måndagen avklarad, nästa stopp tisdag!

Idag har jag suttit och pluggat hela dagen hemma...  Hade två lektioner, men sket i den sista... Hade ändå bara en onödig historia lektion med "utveckla dina tankar"  läraren...
Runt 6 tiden tog jag bussen till Liljegatan (Maya) för att plugga lite mera (projektarbete). Det visade sig att vi gjorde allt förutom att plugga, vilket i och för sig inte var en stor överraskning...
Sitter och kollar på favorit filmen "Troja" och inser att jag måste renskriva (cp) engelskan som ska vara inlämnad imorgon.... Japp, livet är hårt för Patrycja..

image60

Imorgon har jag endast tre lektioner och slutar halv 2 men kan inte njuta av ledigheten då jag måste fortsätta att plugga. Kl.18.00 kommer jag inte vara hemma (ifall Ni undrar) eftersom att jag ska på Cassino- mötet tillsammans med mor och far. Längtar till resan som äger rum den 5:e maj.
Och i slutet av tunneln anar vi ljuset...

Kommentarer
Postat av: Y

Vad har ni för projektarbete? Something FUN I Hope =D

2008-04-23 @ 11:26:48
URL: http://yasemin.blogg.se
Postat av: svar

haha njaae, om hur man söker jobb på ett smart sätt :P

2008-04-24 @ 18:45:50
Postat av: Y

Sounds suuper fuun!

2008-04-25 @ 10:53:30
URL: http://yasemin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0