Long time ago...

Har inte haft ork att skriva i bloggen eftersom det har varit mycket på sistone.
But I'm going to pick it up where I left it..
Sist jag skrev skulle jag till Sthlm där jag skulle träffa min underbara kusin och hennes "roommates", med andra ord Yasemin och Noor.
- När jag kom till huvudstaden ändrade jag min speed direkt och sögs in i det vanliga sthlms ruset. 10 min senare var jag lika svettig som en friskis och svettis otränad person. Efter en härlig och god frukost med flickorna begav vi oss till stan, där vi spenderade dagen åt att leta efter en studentklänning. Sen åt vi lunch på något ställe som erbjöd en riiiiktigt god pasta med kyckling. Yum! Sedan bar det av till Systembolaget där jag fick vänta flitigt utanför. Fick syn på apoteket och passade på att gå in dit och köpa lypsyl.
På kvällen började vi att fixa oss (och allt det tjejer gör innan en utgång)... Natten spenderades lite här och var. Men trevligt var det! Vill passa på att tacka Er för allt, puss på er sötisar..

Fredag, igen: Katten har åkt... Det enda som finns kvar är lite av hans hår. Böh! 

Söndag kväll:
Skickade in min ansökan.. 15 utbildningar blev det. Jönköping, Örebro, Södertörn, Karlstad, Halmstad, Malmö och Kalmar blev det.... Ska börja att be till Gud så jag kommer in (tack men nej tack på Er alla "onda öga" människor)

Resten av veckan: plugg, plugg, plugg.. När ska man hinna njuta av livet?

Planer för helgen: ska plugga en hel del, men tänkte spendera lördagskvällen med kussen ute på krogen och på söndag ska det grillas i Kungsör (finally! Sommarstämning på G! ... Inte för att det hindrat oss från att grilla innan)
 
.... Och Nima, underbara du... Tack för ditt informativa inlägg. Glöm inte hatten, strumpan och a- deon! Haha.

image59



Kommentarer
Postat av: nima

time and time again...

tjenare galningar.
vad har man gjort de senaste dagarna då, jo man har vaccinerat sig som visa sig vara helt onödigt, men ändå räcker hela livet so why not?, haft möte om magaluf och Ljud-och-ljus fixarN. det sägs att vi ska åka ner i början av maj, det e ganska illa. bla bla bla. idag har en låt fastnat i mitt huvud "Blondie - Call me". bögigt värre.

vad har man lärt sig denna vecka? jo att lyllan kan cykla, såg ganska kul ut non-control liksom. Idag är det lördag så det är = mycket godis, gosh så gott!! men för patty blir det sallad ;)
ne men nu ska man äta sen ringa aram och ha sig, senare "it's gonna be som love".

hare nice / peace & love

ps: patty checka denna sida www.bli-i-form.nu

2008-04-19 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0