.

Stockholm here I come!

image57

Kommentarer
Postat av: Y

Hey U! Did U have fun?

´lots of luv
/Y

2008-04-08 @ 08:58:50
URL: http://yasemin.blogg.se
Postat av: nima

tjenare för i helvete,

har varit sjuk i 2 veckor fifän, och nu är jag frisk, drog ut en visdomstand igår oxå, gosh aldrig mer, om ni inte har gjort det ska jag berätta hur man gör. först får du en spruta i käften flera gånger i tandköttet, sen känns det som om hela käften är svullen, sen pratar tandläkarN lika skit, efter 5 minuter ber hon/han att du ska lägga dig ner, hon tar fram någon tång och börjar dra hit och dit, efter ca 15 minuter får hon/han ut den. det blör som en mensig ponany, du får inte dricka vatten eller äta på 3 timmar, det smakar blod i halsen, plus att du får ha tussar i munnen som du ska byta var 15:de minut, och eftersom visdomstanden ligger så långt bak så kommer du nog spy eller få kvällningar. men det e bättre än tandvärk. efter 24 timmar börjar smärtan lägga sig.

så spanien varför har jag och micke inte åkt än? jo det är så att vi har varit sjuka och då får man inte vaccinera sig. jag ska göra det på fredag, sen måste man vänta 3-4 veckor tills man får resa, men vi åker nog tidigare än så. går ett ryckte om att vi ska åka lastbil hela vägen ner (38timmar non-stop). jag tar helst ett flyg. jag är inte värsta taggad att åka ner. svensk sommar är underbar. plus jag vill se om patty blir smal eller pumpad.

Har precis kommit hem från gymmet så nu ska jag duscha sen ut och spela basket. hörs sen! peace and love

2008-04-16 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0